Україна Харків

Вид одягу
Категорія одягу
Бренд
Український розмір
Ціна, грн

Аксесуари часто є саме тією деталлю, за якою співрозмовники визначають статус один одного – так уже повелося у діловому світі. Нерідко показовим буває в такій ролі брючний ремінь: цей предмет не демонструється так явно, як, наприклад, годинник, він лише відкриває соціальний статус власника поступово. Але парадокс у тому, що саме ця деталь створює враження про стиль чоловіка.

До речі, шкіряні та інші чоловічі аксесуари. LLOYD за якістю не поступаються знаменитого на весь світ взуття цієї торгової марки.

Як розвивався бренд LLOYD

аксесуари LLOYDПідприємець Х.Ф. Мейєр в далекому 1888 відкрив фабрику, продовжуючи сімейні традиції взуттьовиків. З цього виробництва і народився згодом знаменитий бренд. Довгий час фабрика працювала в Бремені, а в 1942 Мейєр переніс її в містечко Зулінгер, де вона функціонує і по сьогоднішній день. У 1949 році взуття від Ллойд вперше сяє на профільній виставці в Кельні.

У 1968 році фірма бере участь у конкурсі на право поставити взуття для олімпійської збірної Німеччини у Мехіко та виграє його. У цьому року народжується фірмовий знак – червона смужка кожної парі взуття.

70-ті роки стали дуже активними для розвитку бренду: розширення місцевого виробництва, додаткова лінія на Мальті, стрімке зростання продажу та престижна нагорода – так званий «Взуттєвий Оскар».

На межі століть Ллойд віддає данину прагненню активного способу життя і запускає у виробництво моделі спортивного взуття. 2000 року відкривається новий фірмовий магазин в Австралії. Через рік бренд розширює асортимент – пропонує свої вироби та прекрасній підлозі. У 2004 році компанія запускає лінію з випуску фірмових аксесуарів, а на 125-річний ювілей, у 2013 році, запрацював новий логістичний центр компанії.

Сьогодні продукція LLOYD продається в 48 офіційних фірмових магазинах, попереду ще багато горизонтів.

Як «Ллойд» знайшов своє ім'я

ремені LLOYDІм'я та відомий логотип, під яким продукція підкорила світ, бренд отримав лише у 20-х роках ХХ століття, а точніше, у 1927 році.

Коли власники обирали назву, вони прагнули орієнтуватися на міжнародний ринок. Потрібно було таке слово, яке б асоціювалося з космополітизмом, співпрацею, дружбою. Фірму було дано ім'я на честь людини, яка чимало потрудилася на цій ниві.
Едвард Ллойд, виходець з Уельсу, відкрив у Лондоні кав'ярню, де моряки, мандрівники та різні торговці могли зустрітися, обговорити свої справи, поділитися новинами, домовитися про майбутні угоди. У цьому кафе було комфортно людям із усього світу. Щоб спілкування було пліднішим, господар став випускати «Інформаційний лист Ллойда» – один із перших прообразів лондонських газет.

Крім потрібних асоціацій, слово «Ллойд» коротке, звучне, просто вимовляється і пишеться різними мовами, гарно виглядає логотипом. Ідеальна назва для бренду, чи не так?

«Ллойд»: жодних компромісів у стилі та якості

LLOYD чоловічі аксесуариВисловлювання одного з дизайнерів компанії «Компроміс неможливий, коли йдеться про стиль», – стало візитівкою компанії LLOYD. Майстри прагнуть найбільш ефективно поєднувати сучасні технології та традиції, перевірені часом. Так, у компанії застосовуються елементи ручної праці поряд із ультрасучасними способами обробки шкіри.

Ллойд прагне максимальної екологічності виробництва та соціальної відповідальності, заощаджуючи електроенергію і намагаючись не використовувати надто шкідливих речовин та хімікатів, якщо цього можна уникнути. Наприклад, шкіри дубляться без застосування хрому, а лише за допомогою органічних рослинних компонентів.

Якість продукції LLOYD підтверджено міжнародною сертифікацією European Norm ISO 9001.

Аксесуари від «Ллойд» у нашому магазині

Інтернет-магазин Large Moda представляє чоловічі аксесуари від бренду Ллойд:

  • класичні чоловічі шкіряні ремені;
  • підтяжки з поліестеру різних кольорів.

придбайте LLOYD, і навіть деталі вашого гардеробу будуть промовисто говорити про респектабельність.

Кошик
У кошику немає товарів!
Продовжити покупки